Ondernemers, allemaal politici?

Op 30 september 2018, over deze onderwerpen: Verkiezingen 2018
N-VA Ondernemers Verkiezingen 2018 Gemeenteraad

De lokale politiek laat nog te veel zelfstandigen, te veel ondernemers koud. Laat staan dat zelfstandigen en ondernemers zelf willen opkomen of zelfs mee willen besturen op lokaal niveau.

Wij beslisten als ondernemer om wel te kandideren en willen de brug slaan naar de politiek. Mensen met een ondernemersvisie die mee het beleid willen bepalen. Ook Deerlijk heeft daar volgens ons N-VA-ers ook duidelijk nood aan.

Voor ons moet elke lokale beleidsbeslissing de ondernemerstoets doorstaan. Of het gaat om ruimtelijke ordening en ontwikkeling, mobiliteit, financiën,  dienstverlening... Allemaal domeinen waar betrokkenheid en participatie van ondernemers cruciaal is om een goede visie te ontwikkelen in functie van de bloei en de welvaart van iedere gemeente.

Als ondernemers willen we in Deerlijk bewust besparen om slim te investeren o.a. met de aanstelling van een voltijds ambtenaar economie.

Een masterplan moet leiden tot een ander en beter parkeer beleid, vlottere mobiliteit, beter en beter onderhouden fiets-en voetpaden, tot bruisende kernen i.p.v. de huidige slaapkernen in het centrum van Deerlijk en Sint-Lodewijk.

Op die manier zal Deerlijk een nieuwe boost krijgen.
Het is echt tijd voor verandering! Het is echt tijd voor N-VA.
Daarom doen wij het !

Daarom hopen we ook op uw stem op 14 oktober.

Van links naar rechts:

• Stijn Vanhoorelbeke, plaats 7, elektricien (SVH-services), horeca uitbater (Soeur Sourire).
  • Geert Parmentier, plaats 6, ondernemer textiel met vestigingen in Kortrijk, Deerlijk, Ieper.
  • Heinz Helewaut, plaats 3, CEO software bedrijf voor logistieke dienstverleners Young&PartnersNaviTrans met vestigingen in Kortrijk, Vilnius (LT), Roskilde (DK), Sousse (Tun).
  • Brecht Vanpoucke, plaats 14, zaakvoerder brandstoffen Vanpoucke (Texaco), verkoop van nieuwe en jonge tweedehandswagens. Verkooppunt Nationale Loterij.
  • Henk Arnout, plaats 16, zaakvoerder Arnout audio &video Deerlijk en Kortrijk, lid van de groep Excellent (verkoop van huishoudtoestellen). Welzijnscoach en voedingsconsulent bij Herbalife-Nutrition.