N-VA Deerlijk tevreden met nieuwe uitbating horecazaak Gaverkasteel

Op 11 juni 2020, over deze onderwerpen: Gaverdomein

N-VA Deerlijk vernam het nieuws dat Deerlijknaar Maxim Vandenbulcke de nieuwe uitbater wordt van het Gaverkasteel. “We zijn alleszins tevreden dat er na jaren van woeligheden eindelijk een nieuw hoofdstuk kan worden begonnen”, aldus raadslid Filip Terryn (N-VA).

Heel de kwestie rond het Gaverkasteel en bij uitbreiding het Gaverdomein was een belangrijk thema tijdens de gemeenteraadsverkiezingen voor N-VA. “Iedereen besefte dat er dringend iets moest gebeuren op het Gaverdomein: er waren problemen omtrent de concessie en het Gaverdomein zelf verdiende wel wat meer aandacht”, geeft N-VA-raadslid Filip Terryn mee.

“Als N-VA Deerlijk zijn we dan ook zeer tevreden dat de eerste echte stap genomen is en dat er effectief een nieuwe Deerlijkse uitbater is aangesteld. We hopen dat het een mooi project mag worden. Toch roepen we de bevoegde schepen op om de andere beloften omtrent de opwaardering van de groene long in Deerlijk ook waar te maken” besluit Filip Terryn.