Zoon ereburgemeester trekt N-VA-lijst

Op 21 september 2012

"Recente contacten met de lokale bevolking en de grote aanwezigheid tijdens ons jongste braadfeest doen ons vermoeden dat we goed bezig zijn. We trekken dan ook met volle overtuiging en met een volledige lijst naar de verkiezingen", stelt voorzitter Sophie Mespreuve van N-VA Deerlijk . Ook lijsttrekker Filip Terryn (43), de zoon van ereburgemeester Roger Terryn die meer dan een kwarteeuw burgervader was in Deerlijk en al die tijd het boegbeeld was van CD&V, is vastberaden. "We gaan er voluit voor, samen met een fantastische groep enthousiaste mensen. Mensen met inhoud, visie en potentieel. Een mix van vernieuwing, verjonging en ervaring." Na Filip Terryn (43) volgen Sophie Mespreuve (32), Marc Byttebier (67), Frieda Dejager (63), Kird Owen (44), Mieke Ottevaere (48), Brecht Vanpoucke (27), Isabelle Blauwblomme (48), Dominique Demeulemeester (59), Kim Devisscher (49), Jan Bossuyt (46), Rita Vanwynsberghe (59), Jensey Molenschot (22), Anita Mathieu (56), Jozef Deconinck (59), Koenraad Beaufays (52), Annie Beunens (61), Peter Ghesquiere (49), Nicole Smits (60), Piet Toye (57) en Rita Joseph (60). (DRD)